Firma
Produkty
Aktualności
Możliwości
RODO
Cennik
Kontakt

Firma

TMSolution jest firmą skupiającą swoje działania w obszarze wsparcia i informatyzacji procesów biznesowych Call Center. Zajmujemy się budową systemów Call Center, wspierających procesy dotyczących sprzedaży i obsługi klienta, jak i szkoleniami Telemarketerów.

W naszej ofercie znajdują się usługi kompleksowej budowy telemarketingu w firmie, oraz precyzyjne operacje wspomagające i naprawcze, skupiające się na procesach zachodzących w przestrzeni funkcjonowania Call Center.

Czym się zajmujemy?

Zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnego oprogramowania z rodzinyNexus: Nexus – System Call Center, Nexus – Call Center Skrypter, Nexus – Call Center Pbx, Nexus – Call Center Wallboard, usprawniających pracę grupową w obszarze biznesu. Narzędzia przeznaczone są do wsparcia małego, średniego i dużego biznesu, spełniając wymogi stawiane w instytucjach każdej wielkości. Nasz System Call Center jest prosty w użytkowaniu i doskonale się skaluje.

Specjalizujemy się w przekazywaniu wiedzy na temat mechanizmów rządzących kontaktem telefonicznym, przygotowując i wspierając pracowników, konsultantów oraz kadrę managerską do zmierzenia się z wyzwaniami w dziedzinie telemarketingu. Wykorzystując bagaż doświadczeń oraz wytworzone przez nas produkty informatyczne, gwarantujemy powodzenie podejmowanych przez naszych klientów działań marketingowych.

Konsekwentnie dążymy do podnoszenia jakości naszych usług, zarówno w obszarze kształcenia pracowników jak i rozwoju technologii, zmierzając tym samym do powiększenia grona zadowolonych klientów.

Tworzymy jeden ekosystem

Od ponad 17 lat naszym celem jest propagowanie wiedzy związanej z wykorzystaniem komunikacji na odległość w biznesie. Najlepiej jest uczyć się od siebie nawzajem, dlatego stworzyliśmy platformę wymiany doświadczeń CallNation – serię cyklicznych spotkań odbywających się na terenie całej Polski. Dzięki temu poprzez CallNation:

  • Udoskonalisz techniki sprzedaży
  • Wymienisz doświadczenia na temat pozyskiwania i motywowania pracowników oraz planowania kariery zawodowej
  • Możesz wpływać na kształt i kierunki rozwoju systemu Call Center
Dołącz do nas, aby budować przyszłość branży Call Center!

Skontaktuj się

Zadzwoń

71 60 60 920

lub

napisz do nas, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Nazwa
Adres e-mail
Telefon
Wiadomość